تماس با ما
تلگرام

بلاگ

آزمون پیرسون چیست؟

آزمون پیرسون چیست؟

فهرست مطالب

آزمون پیرسون چیست؟

یک آزمون جهت تشخیص واجد شرایط بودن سطح علمی متقاضیان جهت کار در زمینه کادر درمان در کشور عمان می باشد . در گذشته تمام متقاضیان کار کادر درمان همانند امارات باید در آزمون پرومتریک شرکت می کردند اما از سال ۲۰۲۴ قرار بر این شد که برای کار در عمان پیرسون مجری برگزاری این ارزیابی باشد.

شرایط شرکت در آزمون پیرسون چیست؟

شرکت در این آزمون به هیچ شرط خاصی نیاز ندارد تنها کافیست اطلاعات هویتی خود را برای ما ارسال کنید.

آزمون پیرسون برای چه رشته هایی برگزار می شود؟

آزمون پیرون برای رشته های زیر برگزار می شود:

داروسازی ٬ اورژانس ٬بیهوشی ٬ رادیولوژی ٬متخصص گوش و حلق و بینی ٬دندانپزشکی ٬درماتولوژی ٬ پزشک عمومی ٬جراحی عمومی ٬ متخصص زنان و زایمان ٬ چشم پزشکی ٬ ارتوپد ٬ روان پزشکی

مفاد امتحانی آزمون پیرسون چیست؟

محتوای امتحانی آزمون پیرسون شامل مجموعه ای از سؤالات چندگزینه ای است که به ارزیابی مهارت های تجربی افراد می پردازد .و هچنین شامل هرآنچه در مقطع لیسانس و ارشد آموخته اید می باشد ٬نمونه سوالات این آزمون را می توانید از مجموعه دانا اندیشان بصورت چاپ شده تهیه فرمایید.

هزینه آزمون پیرسون چقدر است؟

هزینه آزمون های پیرسون از ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار آمریکا  با توجه به رشته شما می تواند متغیر باشد.

 

آزمون پیرسون در کدام کشور ها برگزار می شود؟

آزمون پیرسون یکی از معتبرترین آزمون های بین المللی است که در بسیاری از کشورها برگزار می شود. این آزمون در کشورهای مختلفی از جمله عمان ٬ کویت ٬ قطر ٬ بحرین ٬امارات ٬عراق ٬ ترکمنستان ٬ ترکیه ( شهر Eezurum)  برگزار می گردد.

شرکت در آزمون پیرسون به داوطلبان این امکان را می دهد تا مهارت های خود را مورد ارزیابی قرار داده و کارنامه ای معتبر دریافت کنند. این کارنامه می تواند در  استخدام در شرکت های معتبر به کار آید.

اقدامات لازم برای ثبت نام آزمون پیرسون  

برای ثبتنام در این آزمون کافیست اسکن پاسپورت خود را برای ما ارسال نمایید تا در کمتر از بیست و چهار ساعت ثبت نام شما در این آزمون صورت بگیرد.

توجه:ثبت نام در این آزمون نیازمند پرداخت از درگاه بین المللی است که بدون داشتن حساب بین المللی امکان پذیر نمی باشد.

تاریخ و ساعت های برگزاری آزمون پیرسون چیست ؟

در مورد تاریخ و ساعت برگزاری آزمون پیرسون باید گفت که این آزمون به صورت منظم و در بازه های زمانی مشخصی برگزار می‌شود. در هنگام ثبت نام روز ها و ساعت های خالی این آزمون در سایت مورد نظر مشخص است و شما با توجه به شرایط خود یک ساعت و روز مشخص را انتخاب می نمایید.

آگاهی از زمان دقیق برگزاری آزمون پیرسون به داوطلبان کمک می‌کند تا بهتر خود را برای شرکت در آزمون آماده کنند. بنابراین توصیه می‌شود که داوطلبان همواره از تاریخ و ساعت برگزاری آزمون پیرسون مطلع باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

موسسه دانا اندیشان راشین از سال 98 تاســـیس شده و تا کـــنون در زمـــینه مهاجرت کاری به کانادا و کشورهای حوزه خلـــیج فــــارس مانند عمان فعالیت داشته و سابقه درخشانی در این زمینه ارائه میدهد که میتوانید از قسمت نمونه های موفق از صحت کار این مجموعه اطمینان حاصل کنید.

enamad

خبرنامه

آدرس

اهواز،گلستان،خیابان فروردین،بین دی و آذر مجتمع رتاج واحد دو

شماره تماس

061-33223603
09916510842

ساعت کاری

شنبه تا پنج شنبه 10 تا 18

کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به شرکت دانااندیشان راشین می باشد.